51d2YjpvcCL  

 

Because Of You - Kelly Clarkson (因為你 - 凱莉.克萊森)

中文歌詞+英文歌詞

 

 

I will not make the same mistakes that you did.

我不會犯跟你相同的錯誤

I will not let myself cause my heart so much misery.

我不會讓我的心痛苦不堪

I will not break the way you did you fell so hard.

我不會破壞讓你如此堅強倒下的方式

I've learned the hard way to never let it get that far.

我努力學會不讓它遠離

Because of you I never stray too far from the sidewalk.

因為有你 我不太會偏離正道

Because of you I learned play on the safe side so I don't get hurt.

因為有你 我學會在安全的地方玩所以不會受傷

Because of you I find it hard to trust not only me but everyone around me.

因為你 我很難再相信自己以及身邊的所有人

Because of you. I am afraid.

因為你 我開始害怕

 

I lose my way and it's not too long before you point it out.

在你點醒我之前 曾迷失一段時間

I cannot cry. Because I know that's weakness in your eyes.

我不能哭 因為我知道這在你眼中是懦弱的

I frced to fake a smile , a laugh everyday of my life.

我被強迫要微笑 大笑 在我生命中的每一天

My heart can't possibly break. When it wasn't even whole to start with.

我的心不太可能破碎 反正它一開始就不完全

Because of you I never srtay too far from the sidewalk.

因為有你 我不太會偏離正道

Because of you I learned play on the safe side so I don't get hurt.

因為有你 我學會在安全的地方玩所以不會受傷

Because of you I find it hard to trust not only me but everyone around me.

因為你 我很難再相信自己以及身邊的所有人

Because of you. I am afraid.

因為你 我開始害怕

 

I watched you die. I heard you cry every night in your sleep. 

我看著你逝去 每晚聽著你在夢中哭喊

I was so young. You should have known better than to lean on me.

當時我太年輕 你應該知道有比依賴我更好的方法

You never thought of everyone else. You just saw your pain.

你從不為其他人著想 只在乎自己的傷痛

And now I cry in the middle of the night. For the same damn thing.

現在我在半夜哭泣 為了同件該死的事情

 

 

Because of you I never srtay to far from the sidewalk.

因為有你 我不太會偏離正道 

Because of you I learned play on the safe side so I don't get hurt.

因為有你 我學會在安全的地方玩所以不會受傷

Because of you I try my hardest just to forget everything.

因為你 我費盡心力只為了忘記這一切

Because of you I don't know how to let everyone else in.

因為你 我不知道該如何接納其他人

Because of you I 'm ashamed of my life because it's empty.

因為你 我為我空虛的生命感到羞愧

 

Because of you. I am afraid.

因為你 我開始害怕

 

Because of you.

因為你

 

Because of you. 

因為你

 

 

延伸閱讀:

[ 日文歌 ]

- ここにいるよ

そばにいるね

 

[ 英文歌 ]

【中英歌詞】See You Again - Wiz Khalifa (來日再見 - 維茲.卡利法) |玩命關頭7片尾曲

【中英歌詞】Naomi Scott - Speechless 默不作聲 |《阿拉丁Aladdin》 主題曲

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Kelly Clarkson
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 木楠 的頭像
    木楠

    ~藝・翼~

    木楠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()